Tuesday, December 1, 2009

Akhirnya....

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:19:00 PM
Akhirnya....
aku lega juga sbb pada hari ini aku dapat menghirup oksigen dengan sepuas-puasnya Kenapa??
kerana pada hari ini aku dah complete semua keje aku yg tertangguh.
(itu pun sbb esok dateline utk key in markah)
Sian kat lecture yg jadi click aku utk subjek ni..
jenuh dia tggu..nak wat camne...200 org students x (5 makmal + 1 test lab) = kira sendiri la.


Apa yang aku buat pada hari ini...?
apa lagi...melayan perasaan sambil menggodek2 lappy aku ni.
dah lama aku tak merasa keadaan macam ni..
tenang...ringan...dan mendamaikan
at least untuk seminggu dua ni boleh la aku clear screen kepala otak aku dulu
sblm memulakan semester baru tak lama lagi..


0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea