Thursday, June 2, 2011

Hi Aigner, How Are You

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:22:00 PM
Dah basi dah pun.....dah lunyai kata org utara. Tapi untuk seronok-seronok aku update gak la. Ushar benda lain, yang dapat benda lain. First time try beli handbag secara online....mmg kena ready la dengan risiko kena tipu. Tapi Alhamdulillah, blog yang buat bisnes ni memang bagus. Kejap je deal ngan owner dia, zap zap zap....bank in je duit, inform seller, in then seller respond cakap tggu dalam 2-4 minggu untuk bag sampai based on pelepasan kastam. Yeah...direct post dari US tu.

Tapi tak lama pun sebenarnya aku tggu, dalam 2 minggu lepas confirm beli beg sampai ke main opis. Bila nampak je ade big parcel untuk aku, ape lagi takde control macho ke control ayu terlompat-lompat ler aku suka hati macam menang lumba lari dapat hadiah no 1. Member opis yang lain igt aku dah sasau...tapi tak kisah la janji beg yang aku order dah sampai. 


Inilah beg yang buat aku terlompat-lompat ngalahkan katak yg sedang enjoy. Beg Etienne Aigner yang aku beli kat boutiquemalaysia.blogspot. Tapi beg ni aku akhirnya pakai secara rasmi masa gi holiday ke Penang dan terus aku lanyak memaikainya sampai skrg.

Nota_jari: Dah intai-intai nak beli beg lain pulak...

1 uncang teh :

Rafeah Sapari said...

hihi..beli jangan tak beli..kalau tak beli pun duit habis juga

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea