Thursday, April 12, 2012

Tukar Tema

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:03:00 PM
Dah lama plan nak tukar tema blog ni tapi rasa sayang pula dengan tema lama. Walaubagaimana pun terpaksa juga tukar sbb tema yg sedia ada tu pun dah hampir 2 tahun digunakan, jadinya daripada terus rasa sayang tapi malas nak update blog, lebih baik tukar tema supaya ada sikit semangat nak update (kononye la).

Aku confirm bila guna tema yang ni mesti bestie aku kutuk gila2 kan. Hahahah.....so girly girly gitu. Tak sesuai betul dengan umur yang sedia ada. Tapi takpe la....ini cuma percubaan dulu....kalau rasa tak sesuai, dalam seminggu dua aku tukar lain. Kan ke banyak tema free utk blogspot.

Tapi, honestly sebenarnya dalam diri kita ni sebenarnya ada satu sifat budak2 yang tak hilang. Suka benda comel, benda cute dan for sure suka kaler pink....itu kan antara sifat kanak2 perempuan. Sama juga macam aku,  aku sangat-sangat suka dengan benda yang cute, comel dan kartun. In case kalau aku tukar tema pun, semua sifat ini akan aku kekalkan juga.

Well, takpe la kan....kita tggu ape komen bestie aku dan juga kawan2 aku yang sudi baca dan komen. Kalau nnt ada komen yg extreme, hahah....jangan kecil hati kita tukar aje. Aku tanak la pegang prinsip "blog aku ikut suka aku". Sensitiviti pembaca kena la juga jaga kan.

Last but not least....jumpa lagi...

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea