Thursday, January 30, 2014

Kenangan Lalu

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:41:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Semalam kemas-kemas bilik. Maklumlah nak ready untuk transform jadi bilik pengantin. So kenalah cuci sapu kemas apa yang patut.

Bila dah start kemaa tu, apa lagi sambil-sambil la buat 5S kat fail-fail lama masa zaman belajar dulu. Bila dah kemaa-kemas tu terjumpalah keratan akhbar pasal sekolah lama.

Ini berita pasal pasukan bola baling sekolah menengah kat kampung masa aku f5 dulu. Time ni aku dh tukar gi mrsm. Tapi tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula sekolah lama kan.

Bila baca je pasal berita ni kat paper, rasa bangga tu tak dapat digambarkan. Tidak dapat dinafikan masa tahun tu pasukan bola baling wanita sekolah amat digeruni oleh sekolah lain. Seingat aku la, setiap kali ada perlawanan gelaran juara memang tak lepas. Sebab tu pasukan sekolah aku tu jadi wakil daerah untuk perlawanan peringkat negeri.

Korang mesti pikir...hek eleh...citer lama pun nak sembang. Sebenarnya aku nak bagi tau yang aku sangat bangga dengan sekolah lama aku. Walaupun sekolah tu kategori sekolah luar bandar, kami berjaya buktikan yang sekolah kami mampu beri saingan dalam semua bidang.

Alhamdulillah, setakat ini yang aku tahu sekolah aku antara sekolah yang berada di ranking atas peringkat negeri Perak untuk exam pmr dan spm.

Tahniah untuk kawan-kawan sekeian

Send from my Windows Phone

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea