Monday, August 18, 2014

Aku dan Trimester Kedua

masa minum teh ~*irjune*~ pada 8:00:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah...minggu ni kalau ikut kiraan aku dah masuk minggu ke 23, dalam trimester kedua dah sekarang ni. Tapi minggu lepas aku pergi scan, aku dalam minggu yang ke 22. Ralat seminggu kat situ. Tapi takpe, yang penting due date tu tetap maintain pertengahan Disember ni. Insya Allah.

Hasil daripada scan (buat scan ultrasound je pun kat klinik), Alhamdulillah baby sihat. Dan harapan aku (sentiasa berdoa kepada Allah) semoga baby akan kekal sihat sehingga dilahirkan dan sehinggalah dewasa. Insya Allah.
Ni scan masa minggu ke 16 kalau tak silap aku la. Masa awal bulan Julai dulu. Gambar scan ni doktor print baby dalam keadaan baring kalau tak silap aku, tapi nampak macam baby tengah menonggeng la pula. Ish tak senonoh betul anak aku ni. Hahahaha.
Ini pula gambar scan masa minggu ke 22 (tapi dalam scan ni dia tulis minggu ke 21). Gambar atas yang bulat tu gambar kepala baby dan yang bawah tu gambar baby tengah baring.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea