Saturday, August 29, 2015

35 Years of Excellence

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:11:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Bulan 8..bulan kemerdekaan...bulan kelahiran aku juga. Walaupun kadang-kadang aku buat-buat lupa tapi sebenarnya aku ingat aje birthday aku ni. Tarikh azimat Allah izinkan aku bernyawa di muka bumi ni. Dan tarikh azimat mak aku bertarung antara hidup dan mati untuk lahirkan aku. 
Alhamdulillah...Allah izinkan aku untuk bernafas lagi pada tarikh ini. Doa aku semoga Allah masih akan izinkan aku untuk terus bernafas dan menikmati keindahan alam milikNya.
Inilah hadiah paling bernilai untuk aku. Alhamdulillah....Tahun lepas Allah hadiahkan aku seorang suami. Tahun ni Allah hadiahkan aku nikmat sebagai seorang ibu. Apa lagi yang aku nak selain daripada 2 orang hero kesayangan aku ni?

Amin

5 uncang teh :

Han Hanni said...

selamat ulang tahun ijun..
Bahagia dengan family..

arysha_fayyadh said...

Assalam ijun,
AMIN :)

nayfatimahrasyid said...

Al-hamdulillah

~*irjune*~ said...

Alhamdulillah....tq semua... 😁

~*irjune*~ said...

Alhamdulillah....tq semua... 😁

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea