Sunday, November 11, 2012

Starbucks Time

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:03:00 PM
Assalamualaikum wbt


Orang lain umur 15 tahun dah kenal rasa Starbucks. Aku ni umur 32 tahun baru berani nak jejak kaki masuk Starbucks untuk mengadap cashier dia. Ortodok gila pula aku. Maklumlah kat Perlis mana ade Starbucks. Kedai kopi Pak Man ade la depan taman perumahan aku. Hahahaha...

Time nak order tu rasa macam blank sikit...nak minum apa ye. Tapi amik yang senang je...hot chocolate je sudah.

Bila cashier bagi baki duit disertakan sekali dengan satu kad ade gambar snowman. Aku pelik gak kad ape...tapi cashier cakap ini macam kad prepaid, so guna bila nak berbelanja kat Starbucks aje. Blank and blurr.

Ada sesape yang tau pasal kad Starbucks ni, datanglah story kat aku. Biar terang sikit pemahaman aku ni.

Send from my Windows Phone

2 uncang teh :

iEda saFuan said...

pilih yg ada caramel...sedap

~*irjune*~ said...

Ooo..yeke ida. Td aku pilih hazelnut hot choco je. Xpe lepas ni dh pandai nak pilih dah. Tapi x boleh la selalu...sekali sekala ok kot.

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea