Sunday, June 9, 2013

Selamat Pengantin Baru Bro!

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:32:00 PM


Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah semalam hari Jumaat bersamaan 7 Jun 2013, adik lelaki aku, Mail dah selamat bergelar suami kepada doktor hatinya, Norhashima Mahabu (betul ke ejaan). Dan pada hari Sabtu pula adalah hari kenduri di sebelah pengantin perempuan di Sungkai. Serba hijau pakaian pengantin. Aku nak cerita panjang-panjang pun skill karangan aku dah kurang bagus. Jadinya aku nak wish.....
Selamat Pengantin Baru utk adik aku dan isteri dan semoga kekal dan mendapat keberkatan di dunia dan akhirat.

Aku bila pula? Hehehe....tunggu next chapter pula la ek baru masuk bab aku. Heheheh....

Send from my Windows Phone

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea