Monday, July 5, 2010

Tetiba aku rasa...wah! wuh! wih!

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:07:00 PM
Dah lama aku perhatikan, selama ni aku malas nak amik port sbb igt diorang ni cuma tersesat. Tapi hari ni tergerak hati lagi nak tengok...jadi betullah...



Wah...ade juga pengunjung dari luar Malaysia ye. Aku target ni mesti student Malaysia atau pun orang Malaysia yg kat luar negara. Terfikir kejap, so far yang aku tau memang ada sorang kawan aku tengah sambung PhD kat Aussie, jadi tu normal la kalau tetiba tersesat ip no dari sana. Tapi kalau dari US, Canada, ngan Indonesia...sape la agaknya gerangan mereka itu.

Anyway...tq ye sbb sudi jengah2 blog mereng aku ni. Ape pun singgah la lagi.

Nota_jari:  terasa glamer la kejap blog aku ni...hihihihi......


0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea