Tuesday, December 4, 2012

PECON 2012

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:12:00 AM
Assalamualaikum wbt.


Macam mana nak tulis ye...oh ye...previous entry aku ade cakap nak buat entry pasal conference aku kat Sabah, penyebab utama aku naik flight.

Inilah conference yang aku attend kat Sabah, iaitu PECON 2012. Short form for IEEE International Conference on Power and Energy 2012. International tu dan participants pun haruslah datang dari seluruh dunia akademik.

Memandangkan bidang aku adalah elektrik, so inilah one of conference yang aku tercampak. Thanks utk member aku merangkap kawan sekerja aku sebab bagi chance aku datang sini. Gubra juga la aku, ialah siapalah aku nak dibandingkan dengan otai-otai elektrik dari seluruh dunia termasuklah Malaysia. Lagi pula, inilah pengalaman pertama aku attend conference and nak present paper pula. Huh! Kecil dan kerdilnya diri aku di sini.

Tapi, kalau tak cuba, kita tak tahu. Inilah cabaran namanya. Sampai bila kita nak jadi jaguh kampung. Semoga dengan terlibatnya aku dalam conference ni akan membuka mata, minda dan juga hati aku untuk lebih explore dalam bidang akademik dan research.

Pray for the best....Insya Allah

Send from my Windows Phone

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea