Monday, October 21, 2013

Tahniah Mila

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:43:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Sabtu sebelum nak Raya Aidiladha tu aku attend majlis kenduri x-roommate  masa 1st year kat USM. Lama juga tak jumpa dengan dia since habis study tahun 2004 dulu. Tapi nasib baik la ada FB ni, so kat sini la dok update perkembangan terkini dan sensasi.
Tahniah ye Mila. Senyap senyap je ek. Tup tup jemput makan kenduri. Kenduri pula ala ala tema Bollywood tu. Elok sampai je disambut dengan lagu Hindustan. Yelah kan...Mila ni kalau tak silap aku ada darah-darah India kot. Tengoklah hidung dia tu tinggi je terletak. Takde la macam hidung aku yang macam cerobong asap tu. Hahahaha..

Teringat masa 1st year kat USM dulu. Masa tu still kat USM cawangan Tronoh, Perak, sebelum pindah ke Penang lokasi yang sekarang ni. Dalam bilik aku tu dah jadi port budak2 Kimia bergosip. Aku yang budak Elektrik ni pun join sekaki la. Seronok dengar sambil gelak-gelak. Apelah sangat gosip kami ni kalau tak pasal student couple, kafe makan tak sedap, shopping ke Ipoh sampai terlepas bas, skodeng senior dan macam-macam lagi la. Paling tak pun kami bergosip sebab nak hilangkan stress study. Lawak betul bila teringat.

Kejap je kan semua tu berlalu. Tapi kenangan tetap abadi dalam ingatan. Anyway...Tahniah sekali lagi ye Mila. Semoga diberkati suami isteri didunia dan diakhirat. Amin.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea