Friday, September 19, 2014

Tetamu Allah 1435H

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:40:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah..kedua ibu bapa aku pada tahun ini telah menjadi antara yang terpilih sebagai tetamu Allah untuk musim haji 1435H. Syukur sangat-sangat. Sebab akhirnya penantian dan kesabaran mak aku untuk menjalankan Rukun Islam yang kelima dimakbulkan oleh Allah swt. Manakala untuk ayah aku pula ini adalah pemergian beliau untuk kali yang kedua.
Sedih....?
Mungkin ada sedikit perasaan sedih sebab berpisah dengan mak dan ayah. Bukan tak pernah berpisah sebab sekarang pun aku dah bermastautin di Perlis. Tapi kali ni perpisahan kami agak jauh...aku di Malaysia manakala mak dan ayah di Bumi Haram, Mekah Al Mukarramah. Tapi Insya Allah, semoga mak dan ayah aku tenang menjalankan ibadah disana.

Kepada kawan-kawan, mohon sama-sama berdoa semoga mak dan ayah aku dipermudahkan dan selamat menjalani ibadah haji di sana, dan mendapat haji yang mabrur. Semoga juga Allah sentiasa melindungi mereka dan memudahkan segala urusan. Dan semoga ibadah kedua ibu bapa aku diterima oleh Allah. Amin.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea