Saturday, September 20, 2014

Tanamera in The House

masa minum teh ~*irjune*~ pada 8:00:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Akhirnya sampai juga bungkusan yang ditunggu-tunggu. Thank you to En.Syg sebab sudi belikan untuk bini kesayangan dia ni. Inilah dia set bersalin Tanamera yang Insya Allah akan aku gunakan semasa berpantang nanti.
 Set Tanamera ni aku beli online dari CHARMSandCOLORS.  Beli set promosi so dapat la free gift 3 biji botol EBM jenama Jingle Jungle (free gift ni boleh pilih). Kos pos pula free. Just bayar harga set Tanamera tu je. Berbaloi kan.

Seperti yang dinyatakan dalam fb CHARMSandCOLORS, set Tanamera ni hanya ada 10 barang je compared set yang lama (tahun lepas kot) ada 11 barang. Maksudnya selain air levender tu, barang-barang yang lain adalah seperti sebelumnya.

Kenapa aku pilih set Tanamera ni?

Kalau nak diikutkan memang banyak set bersalin yang ada kat pasaran. Pilih je..nak yang moden atau tradisional. Tapi aku pilih Tanamera sebab 1st time aku kenal set ni masa adik aku guna waktu dia berpantang tahun lepas. Bila aku amati produk Tanamera ni....ia mengingatkan aku sewaktu mak aku berpantang dahulu. Bau pilis, boreh dan jamu dia tu mendamaikan otak aku. Terus aku ingat jamu-jamu yang mak aku amalkan masa dia berpantang adik-adik aku dulu. Bau dia sangat-sangat kejawaan. Hahaha....almaklumlah aku ni ada darah Jawa sebelah mak aku. Selain tu pula, review yang aku baca kat internet banyak yang kata Tanamera ni bagus sebab berasaskan herba. Ntahlah...aku pun tak tau apa beza herba dan jamu tu. So kalau nak tunggu review aku, korang tunggu la lepas aku gunakan set ni nanti. Sekarang ni aku just nak tunjuk je dulu.

So sape-sape yang berminat nak beli set Tanamera ni secara online bolehlah pm CHARMSandCOLORS untuk keterangan lanjut. Selain produk Tanamera ni ada 2 lagi set bersalin yang fb ni jual iaitu set Amway dan set NR serta lain-lain produk jenama Tanamera.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea