Tuesday, May 25, 2010

Wallet...maafkan aku..

masa minum teh ~*irjune*~ pada 3:35:00 PM
Ini cerita minggu lepas...
Minggu dimana ia berada pada kedudukan dihujung bulan
Dan seperti biasa untuk umat manusia yang bekerja makan gaji seperti aku
Hujung bulan bukanlah suasana yang amat menggembirakan
Kerana....pada masa ni la...aku kekeringan

Tetapi....,
Walaupun berada dalam keadaan kekeringan...
Aku sempat juga  melayan wayang citer Robin Hood dengan adik2 aku, (best)
Dan paling yang tak boleh blah....
Aku sempat merembat barang2 kesukaan aku iaitu,

Ye....2 pasang kasut dari kedai Red Modani (tengah sale)
Dan...

Koleksi mekap dari Body Shop (sale juga)

Maafkan aku wallet....ini semua gara2 sale punya pasal jadi aku terpaksa mengkorek juga apa yang ada dalam perut ko.

Maafkan aku wallet


2 uncang teh :

jijah montel said...

the exact same blusher, lipstick and lipgloss!!! sehati sejiwa la kita... feeewiiittt!! hehehhe

~*irjune*~ said...

pheeewwiiittt...ye sangat2 la kebetulannya...blusher 50% less..sape yg nak lepas...harus kene rembat la

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea