Monday, August 24, 2009

Welcome

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:09:00 AM
Aku pun tak tau la nape aku ujudkan blog ni sbb sbnrnya aku dah ada blog lain dah. tapi maybe sbb dah trend skrg ni byk yg buat blog melalui blogspot ni. so aku pun dengan gatal kaki membuka la 1 akaun blog under blogspot ni.
Kenapa aku pilih nama blog aku ni
*Just A Cup of Tea*
hmmm...sbb aku mmg suka minum air teh. Tak tau la kenapa tapi kalau dapat secawan teh O pun aku akan rasa lega sangat2 dan rasa sangat rilek. sesuai la kot dengan tagline aku tu....
....sit back n rilex....
Kepada kengkawan yg pernah mengikuti blog aku yg lagi satu tu....aku tak decide lagi nak proceed blog lama tu atau nak off aje. tapi kalau korang tgk yg lama tu dah tak update compare yg ini....korang tau sendiri la ek.

Ape2 pun..enjoy the reading.








0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea