Monday, March 21, 2011

Mari Main Masak-Masak

masa minum teh ~*irjune*~ pada 11:56:00 PM
Hari ni aku puasa...puasa bayar. Sambil2 buat keje tu, aku google sana google sini..betul2 buat keje 2 in 1. Tetiba otak aku teringin sangat nak try masak nasi tomato dengan nasi bukhari. Jadinya aku pun teruskan la aktiviti google aku nak cari resepi pula. Klik sana...klik sini aku masuk la page Puan Hanieliza untuk dapatkan resepi yang dicari.

Dan akhirnya...inilah hasilnya..nasi tomato, ayam masak merah dan salad rambu-ramba. Kecuali salad, nasi tomato dengan ayam masak merah tu aku try resepi Puan Hanieliza je.

mengikut putaran jam...salad  rambu-ramba, ayam masak merah dan nasi tomato.

Kalau ade sesapa yang nak try resepi diatas...boleh la korang gi jenguk2 blog Puan Hanieliza untuk maklumat lanjut.

Nota_jari: impian memasak untuk En. Syg hancur musnah....T_T

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea