Friday, March 1, 2013

Office

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:07:00 AM
Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah...penantian selama lebih kurang 7 bulan berakhir sudah apabila aku dah pindah masuk ke bilik sendiri. Sebelum ni aku memang ade bilik sendiri tapi bila opis aku ni pindah masuk ke kampus baru, rupanya bilik aku (bukan aku seorang saje tapi ramai lagi) yang belum siap. So merempat la kami di merata-rata tempat termasuk la aku yang menumpang di pejabat am. 

Bila bilik dah siap (lebih kurang bulan 11 tahun lepas), meja kerusi pula takde. Jadi terpaksa la juga kami menunggu. Dan akhirnya bila meja dah sampai cepat-cepat aku cari kerusi untuk masuk. Payah sebenarnya bila takde tempat sendiri ni. Bukanlah demand nak bilik macam professor tapi at least ada la meja kerusi untuk aku buat kerja.

Ini pun sebenarnya ada lagi yang tak cukup. Sepatutnya meja datang sekali dengan kerusi dan juga kabinet file tapi yang tu ntah bila zaman nak sampai. Jadinya...bersyukur la apa yang ada. Janji boleh buat kerja, update blog dan kerja selesai.

Masa tengah bersih, sekarang atas meja dah bersepah dengan kertas. 

Dalam gambar, carpet sendiri dan tikar pun sendirian berhad, termasuklah printer tu pun hak milik kekal untuk aku. Masa ni tengah kosong aje bilik aku ni. Nak deko pun kena take time bila aku rajin. Hahahhaha

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea