Friday, October 16, 2015

ZALORA Emel Aku???

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:00:00 PM
Assalamualaikum wbt

Aku ni sebenarnya jarang sangat nak check emel tu, walaupun dah boleh buka emel melalui handphone. Kalau aku buka tu bukan nak check sangat pun tapi nak delete emel-emel yang tak berkaitan je. Sehinggalah semalam masa aku nak buat operasi pembersihan tu ada nampak emel daripada ZALORA. Terkejut gak aku, so aku pun buka la nak baca. Tak puas baca kat hp aku buka baca kat laptop pula. Dan emel tu seperti dibawah.

Emel ni masuk 12 Oktober lepas. Mula-mula aku ingat nak ignore aje sebab ingatkan spam. Tapi bila fikir balik, better aku check dulu pasal emel ni. So bila aku Google, maka ada la seorang Hamba Allah yang share pasal ni kat blog beliau. Bila aku baca dan amati, oooo...baru aku paham yang pihak Zalora ni nak kita share entri pasal produk diorang ni dan nanti ada la sedikit penghargaan daripada diorang ni.

Sembang dengan kawan aku dia kata suruh aku try. Mana nak tau kalau betul ada gak token untuk aku. Kalau spam, kita delete aje la entry tu. Tak rugi ape pun sebab bukannya aku keluar 1 sen pun. So aku pun terus reply emel diorang. 

Hari ni aku check emel ada emel daripada pihak Zalora. Seperti yang diduga diorang nak aku update entry pasal produk diorang dan nanti akan ada token la untuk aku. Wow...peluang ni. Aku pun setuju aje la. Sebab entri tu nanti aku diolah mengikut gaya penulisan dan konsep blog aku ni. Entry pasal apa, nanti aku update korang akan tau la...

Yang penting....rezeki jangan ditolak, musuh jangan cicari

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea