Tuesday, May 31, 2016

Dianz Vitamin: Cara - Cara Pengambilan Di Bulan Puasa

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:00:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Mesti ramai yang nak tau kan macam mana nak makan DV ni masa puasa. Ala senang aje pun...DV ni korang boleh amik masa berbuka atau selepas bersahur. Kalau nak cepat-cepat berkesan, boleh makan 2 kali iaitu ketika berbuka dan ketika sahur.

Tapi ingat...walaupun berpuasa kita kena pastikan kita banyak minum air masak. Masa tak puasa pun kita kena minum at least 8 gelas air sehari atau lebih kurang 2 liter, inikan pula masa bulan puasa. Kau makan ape jenis kolagen pun, memang tetap kena minum air masak banyak-banyak gak. Ingat tu.

Eh..jangan lupa tau...sepanjang Ramadhan ni DV ada promosi ala-ala gegar vaganza... 

Beli 1 botol besar (60 biji) harga cuma RM80 sahaja. 

Biar betul???!!!!!.....Terbeliak biji mata oiii...

So percayalah kawan-kawan...hanya RM80 untuk 60 biji (botol besar). Ini limited edition tau. Hanya untuk bulan puasa ni sampailah ke malam raya. Elok je anak bulan 1 Syawal menjelma...Promosi pun tamat tau.

Jom cepat-cepat grab peluang ni. pm/whatsapp aku tau...0125606046. 

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea