Thursday, April 1, 2010

Patah tumbuh hilang lari berganti-ganti

masa minum teh ~*irjune*~ pada 5:21:00 PM
Mula2 minta maaf banyak2 kalau tajuk tak sesuai dengan entri. Tapi dah hari ni April Fool (sape yang fool kita ke atau bulan April atau org yg bagi gelaran pada bulan April ni...???), jadi tak pe la kan kalau sekali sekali buat tajuk gempak (tajuk yang takde kaitan sebenarnya).

Semalam, hari Rabu ada pasal malam kat Stadium Kangar. Kira pasar malam yg besar juga la. Yang paling aku suka pasal pasar malam ni ialah ada satu gerai tu dia jual bihun sup yang sangat marbeles. Lupa plak aku apa nama gerai dia tapi mmg kat kedai ni ramai juga la yang datang membeli.

 Semalam, lepas balik keje dan semasa hujan turun dengan renyai2nye aku pun pergilah pasar malam ni sorang sambil membawa payung cokelat yang mempunyai cop sekolah lama aku yang aku dapat masa reunion 25 tahun sekolah aku. Erk!! ayat takde titik ngan koma lgsg. Niat hati nak beli bihun sup yang marbeles tu la untuk dinner malam semalam. Tapi, tak lama lepas tu hujan pun stop so aku decide nak jalan2 dulu buat tawaf kat pasar malam ni. Lagi pun dah lama tak tawaf kat pasar malam ni. Jalan punya jalan last2 dari niat nak beli bihun sup, akhirnya aku rembat lagi 2 benda iaitu 2 helai tudung 4 segi kecik dan juga sepasang wedges putih yang bertapak gabus.



Kalau dah namanya pompuan gila kasut..macam aku ni la...kasut pasar malam pun aku boleh rembat janji cantik, selesa dan stylo. Dan yang paling best...harga kasut ni cuma RM16 aje.

4 uncang teh :

Anonymous said...

jun, weekend ni pi PWTC, ada shoe festival..hehehe

~*irjune*~ said...

along...tau ada shoe festival kat PWTC weekend ni tapi tak boleh nak gi la. next week dah start final exam. kenapa la diorang tak buat next week aje. sedih tau along tak leh nak gi shoe festival tu. along kalau gi snap gambar byk2 tau. satu lagi...kalau ada kasut cantik kasi tau nanti leh oder belikan dulu...jgn lupa...vincci size 8. hahhahahhahahahhaha...

Anonymous said...

hahahha hang ni ijunnnnn!

along x pi kot..tunggulah next year pulak ka :P

zuesaran said...

june,,aku baru rembat 2 pasang wedges kat jusco tadik...sepsg Rm10...aku dah aim nak beli ritu mas tu harga 49.90..tp dek kerana hr ni kakak angkat najwan duty..aku dpt dgn harga rm10 jerk..gila tak aku???

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea