Monday, May 30, 2011

Cucu Tok Perlis

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:40:00 PM
Orang cakap rezeki ni ade kat mana2. Aku cakap..yup betul. Dan rezeki tu boleh datang dalam bermacam-macam bentuk dan keadaan. Sama la macam rezeki yang aku dapat masa on the way nak balik Perak Jumaat lepas. Dah memang rezeki aku ditemukan dengan cucu Tok Perlis. Hahahha....terkejut ke? Bukan cucu tok Perlis betul la, tapi 3 ekor anak kucing yang comey2 belaka. Oleh sebab aku tak sempat nak bagi nama, jadi kat rumah kami gelarkan dengan gelaran cucu Tok Perlis; significant sbb aku jumpa anak kucing ni kat Perlis terus bawa balik kg kat Perak. Bab nama aku rasa tak kisah sbb nanti mak ngan ayah aku mesti bagi nama yang bang bang boom yang tak tercapai dek akal fikiran kat anak-anak kucing ni. Kalau tak percaya tunggu la.....

Cucu Tok Perlis

3 ekor anak kucing tu

Si kecik betina 1

Si kecik betina 2

Si kecik jantan

Nota_jari: Tetiba aku rindu plak kat cucu tok perlis yang tiga ekor ni. ahhahaha

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea