Wednesday, July 8, 2015

Kemas-Kemas Raya

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:03:00 PM
Assalamualaikum wbt

Lama dah tak update pasal kemas-kemas rumah ni. Macam biasa tempat yang paling aku suka kemas mestilah dapur. Dapurku duniaku...hahhaha...Takde ape pun yang berubah melainkan tertambah sebuah peti deep freezer; sebab mudah nak simpan ebm kan. Oklah....jom layan gambar sekeping dua ni.









Ok...itu aje...babai....

4 uncang teh :

shida said...

wow.. merelit lantai...
jangan salah letak baju dalam deep freezer dah la sbb sama besaq.. kikiki

~*irjune*~ said...

3x aku mop ooo....baru bleh merelit. ni susunan sblm posa...hat lps posa dah ubah sikit.deep.freezer kt bawah kipas...yg meja ada microwave tu ubah g tempat deep freezer tu

~*irjune*~ said...

3x aku mop ooo....baru bleh merelit. ni susunan sblm posa...hat lps posa dah ubah sikit.deep.freezer kt bawah kipas...yg meja ada microwave tu ubah g tempat deep freezer tu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ijun,
samaaaalaaa
iols pun kalo mengemaih mesti uatamakan dapor he3

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea