Wednesday, June 23, 2010

Future Jihad

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:40:00 PM
Semangatnya aku hari ni. Demi menyiapkan assignment, selepas 2 tahun (kalau ingatan aku masih lagi kuat la), aku telah berjaya menjejakkan semula kaki aku ni ke library tempat keja aku. Diulang...LIBRARY. Hasil pencarian selama lebih kurang sejam, inilah yang telah berjaya aku usung untuk pulang ke pejabat aku.

Kira betul - betul ye. Itu sepuloh buah buku yang tajuk pun kira kejam juga la untuk dibaca. Semuanya kerana assignment dibawah ni.

Mantap tak subjek yang aku ambil untuk short course ni. Kalau tak lulus cemerlang juga kali ni, confirm aku hantuk kepala kat dinding ni.

Nota_jari: sentiasa berdoa semoga dipermudahkan urusan pengajian aku ini. Amin


0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea