Wednesday, June 23, 2010

Game Over...

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:47:00 AM
Sejarah itu berulang kembali. Jika sebelum ni aku sentiasa mengingatkan diri supaya berada di alam realiti, tetapi pada malam ini kaki aku terasa longlai.....lemah umpama berada di awangan. Untuk kesekian kalinya, aku mendengar kembali ayat "sedar diri" untuk diri aku bahawasanya aku hanya layak berada di kelompok seorang sahabat.


Senyum diluar, tetapi di dalam menangis keseorangan. Mencari kekuatan untuk meneruskan sebuah kehidupan. Mencari kekuatan untuk menerima sebuah realiti bahawa ini semua dalah benar.

Dan akhirnya.....izinkan aku untuk melepaskan segalanya. Meninggalkan suatu perkara yang tak mungkin akan menjadi milik ku untuk selamanya. Seterusnya, meneruskan langkah longlai kehidupan ini.


Nota_jari: Dia tetap menjadi pujaan hati ku untuk selama-lamanya


7 uncang teh :

zuesaran said...

ijune..emmpphh..sejak bila kawanku yg keras n kuat ni jd lemah macam ni?? jgn kerana seorg lelaki..kita lemah june..itu prinsip aku dr dulu lagik..walaupon berkali2 aku patah hati..tapi aku tetap tabahkan diri..tanak sedih..sbb org itu lelaki dan manusia mcm kita gak.Allah pasti akan temukan kita dgn soulmate kita..cuma kita tatau dgn siapa dan bila masanya..sabar ye sahabat..

shida said...

yakinlah....pada Qada dan qadar allah///
semoga hg terus kuat untuk berdiri dialam realiti

~*irjune*~ said...

kengkawan...aku ok laaaaa......

Rafeah Sapari said...

babe, no further comment for this, since this is not ur first time. yes, love suffers, even more devastating if u know that somehow that u gonna hurt again. but it can't be avoided, that's life.

~*irjune*~ said...

babe..thanks...sometime people forget what had done before and they always repeating the same mistake again. it's ok....after take a depth breath and taking a sleep and with never ending of work...it just a peanut in my life.

shida said...

practise make perfect...

~*irjune*~ said...

pah...tq byk2...aku dah ok la....baru suka..kalau dah ada perasaan sayang tu lain skit la keadaanya...ekkekekek

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea