Monday, July 5, 2010

Meet My Boyfriends...

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:02:00 AM
Jom layanzzz......
Perkenalkan...ini Seol Gong-Chan...bf yang setia temankan tidur aku diatas katil. Sbb aku suka sangat dengan watak Gong-chan dalam citer Korea My Girl tu, jadi kekal la nama beruang ni sebagai Gong-chan. Walaupun takde la hensem macam Gong-chan My Girl tapi at least bila aku sedih, gembira atau stress...muka Gong-chan beruang ni la yang aku tenung.
Ini En. Faiz....Kenapa nama beruang kecik ni En. Faiz....sbb aku suka nama Faiz la...hahhahaha.....Dah ada nama korea kena la ada yang nama Melayu juga kan. Kalau tak dapat Faiz yang betul....dapat beruang nama Faiz pun jadi la. Hahahhahahhaha.....(hampeh la plak aku ni)
Ini Encik Ted...aku panggil Cik Ted aje. Hadiah dari ex-bf suatu ketika dahulu. Dulu masa aku rindu kat dia aku dulu, aku peluk dan ganyang beruang ni puas-puas. Tapi bila aku dah berjaya keluar dari bayangan ex aku (well aku tak pernah lupakan ex aku), aku dah tak layan Cik Ted ni sangat dah. Jadinya aku just display aje atas rak. Cuma kadang-kadang cucu jiran aku datang, diorang amik bawa balik untuk tidur.

Ini takde nama tetap lagi. Buat masa ni aku panggil dia Mr. Joe Doe.Maksudnya...tiada identiti lagi. Ini hadiah dari kenalan internet aku yang akhirnya atas sbb musabab yang tak dapat dielakkan, aku bayar balik harga beruang ni kat manusia tu. Ini pun mengalami nasib yang sama juga dengan Cik Ted. Sbb bulu dia tu aku tak suka sangat, aku just display aje atas rak atau kadang2 cucu jiran aku datang nak pinjam.
Ini nama dia Minnie Mie...Perut dia tu buncit. Hadiah dari kawan aku. Juga jadi mangsa display atas rak aje sbb aku pun tak tau bila boleh nak tido dengan dia.

Huh..banyak juga binatang beruang ni ek. Tu belum lagi 2 3 ekor yang ada kat umah mak aku kat Perak. Ada sekor Pooh besar hadiah dari ex-bf aku dulu la juga. Cuma aku tak ingat la ada ke tak lagi hadiah dari bekas kawan baik aku masa matrik dulu. Aku buang ke????


2 uncang teh :

kEruL said...

tgk tuh rak die...penuh botol2!!!hahahahah =) peace kak jun

~*irjune*~ said...

ini bukan sebarangan botol la...tu semua botol minyak pengasih...hahhahahhah

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea