Friday, July 30, 2010

Skandal Strawberi Kering

masa minum teh ~*irjune*~ pada 7:00:00 PM
Horror tak tajuk tu? Hahahha...Ntah ape-ape je tajuk entri ni kan. Strawberi pun boleh nak jadi skandal.

Sebenarnya semalam baru je dapat souvenir (sebenarnya aku yang pesan suruh beli) 2 pek strawberi kering dari "kawan" aku. Kawan???....kenapa ada quote plak kan? Hehehhe..interpret sendiri la keadaan kawan tu.

Jadi apa masalahnye? Strawberi kering...makan aje la kan. Ape yang boleh jadi skandal pulak?

Apa yang menyebabkan terjadinya skandal tu adalah tentang bentuk pek strawberi itu. Menarik tapi menyebabkan aku memerah otak juga la sambil makan strawberi tu. Dah la bentuk tu menarik...tapi mahal pulak harga dia. 150gm pun sampai RM5.00. Tahun lepas pesan kat anak jiran aku 150gm cuma RM3.50 je, bekas pek yang bentuk 4 segi tu.

Jadi korang tolong bagi idea...kalau dia cuma seorang kawan, dia akan beli pek strawberi berbentuk empat segi aje yang sah-sah harga tu murah la sikit. Tapi....pek strawberi yang dia beli adalah berbentuk.......



Nampak tak...pek strawberi ni bentuk hati. Beli dua pula tu. Tak macam skandal ke?

Nota_jari: alamak vacation next week tak jadi la pula. sedihnye T__T

2 uncang teh :

zuesaran said...

hahhaaa..ok la tu..tak payah pening kepala dah..lompat je tinggi2...hehehehee..

~*irjune*~ said...

zue..nak lompat apenya...dah habis dah pun aku makan strawberry tu..hahahah

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea