Wednesday, July 21, 2010

1 Pergi 2 Mari

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:16:00 AM
Shiro...hang tak payah nak balik dah. Duduk aje la dengan tuan baru hang tu. Aku dengan tuan hang dah tak heran dah pun. Kami dah ada pengganti hang. Walaupun takde la senakal hang, tapi rasanya lagi comel dari hang.
Hang nak kenal ke dengan kucing-kucing baru tuan hang tu? Diperkenalkan..MILO dan KOPI. Bulu kembang lagi. betul tak lagi comel dari hang kan.
Lepas ni duduk aje la dengan tuan baru hang tu. Memang dasar tak sedar di untung la hang ni Shiro.

Ok..untuk Shiro...good bye.

Untuk Milo dan Kopi....welcome to new family and home sweet home.

Meet Milo (left) and Kopi (right)


7 uncang teh :

zuesaran said...

hihihi..comel..mcm gambar kat postcard plak..hiihi

~*irjune*~ said...

mmg pun zue...cute aje dua eko ni...macam dalam gambar poscard. hihihihi

Azi said...

ntah2 si shiro tu kena culik dengan pemangsa kucing..pandai2 je cakap shiro lari ikut tuan lain...

cik jijah said...

eeekkk? kucing kena kidnap? mcm2 jenis jenayah ada skrg ni.. ish ishhh..

tapi memang comel la si milo dgn kopi ni.. mcm nak picit2 je perut dia.. gerammm!

~*irjune*~ said...

Jim: dah cari dah keliling umah. Takde tanda kene makan dengan pemangsa kucing. kucing tu plak jenis suka lompat masuk kete..tak mustahil kene amik dengan org lain.

Jijah: jangan picit....habis terburai kang perut Milo dengan Kopi. hehhehe

shida said...

kat rumah aku ada 7 ekor.. comel2 belaka.. nak tak?

~*irjune*~ said...

pah: cukup la 2 ekor tu pun dah macam askar dah rasanya..hehehe

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea