Tuesday, May 22, 2012

My Graduation Day 2012

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:13:00 PM
Alhamdulillah...

Akhirnya aku berjaya juga konvo. Walaupun sudah hampir 3 minggu berlalu, tapi terasa baru macam semalam aje aku konvo. Walaupun majlis konvo ni takde la semeriah macam masa aku konvo kat USM tahun 2004, tapi ia cukup bermakna sebab impian aku untuk berkonvo di UTM telah menjadi kenyataan. Walaupun begitu, untuk konvo kali ni cuma 2 orang aje dr classmate aku yg datang konvo, 2 orang lagi tak dapat datang. Maklum lah, majlis konvo kali ni diadakan pada hari Isnin, jadi untuk kami yang dah bekerja ni payah ler nak bercuti. 


Cuma aku dengan Yossie aje yang datang konvo


Alhamdulillah...akhirnya aku adalah Alumni UTM 

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea