Friday, December 4, 2009

Skaf Merah Jambu

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:47:00 AM


Pagi Jumaat ni mmg membuatkan aku rasa bosan sangat. Kalau org lain ada Monday Blues, aku plak Friday Blues. So, dengan kemalasan yang dah terperangkap dalam diri aku ni, aku pun memulakan perjalanan siber aku untuk ziarah blog2 org lain.
Dalam perjalanan aku tu, aku terjumpa satu blog ni yg sangat menarik menggunakan tema merah jambu.."Skaf Merah Jambu". Menariknya blog ni adalah mengenai luahan ikhlas seorang gadis yg menghadapi dilema seperti aku. Bekerjaya, cergas, aktif, bergaya tetapi masih sendiri <---aku ke tu?. Apa yang menarik lagi...situasi dia hampir sama dengan aku. Hmmm...bila fikir2 balik..bukan aku seorang je yg ada situasi macam ni...rupanya lagi ramai yang berhadapan dilema yang sama.
Payah juga bila jadi wanita berdikari ni....

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea