Tuesday, September 7, 2010

Itu...Hada Labo

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:51:00 PM
Dah 2 minggu sebenarnya nak taip entri ni tapi baru hari ni berkesempatan. 2 minggu lepas aku akhirnya dapat sample produk Hada Labo yang aku minta menerusi laman webnya. Saje je nak try. Kecil je sample tu. Ada 2 produk, Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotion dan Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturizing Cream  .

Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotion ni merupakan produk No 1 di Jepun. Aku pun dah try selama 2 minggu dan aku dapat rasakan perbezaannya. Minyak kat muka aku pun ade la kurang sikit. Muka pun lembab aje. Bagus la. Kiranya kalau tak mampu nak pakai SKII, pakai produk ni pun dah bagus dah.

Untuk yang berkulit kering pun aku syorkan juga produk ni. Sebab dia melembabkan muka. Kepada yang berminat, bolehla mendapatkan rangkaian produk Hada Labo ni di Guardian. Kat Watson aku tak perasan la plak ade ke tak.


3 uncang teh :

Azi said...

ada jugak la kat watson...

shida said...

halalan toyyiban ke product ni...

~*irjune*~ said...

so far tgk kat kandungan tu takde yg meragukan....

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea