Thursday, September 30, 2010

Passport to Health, Wellness and Beauty

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:03:00 AM
Lamanya tak update story kat blog ni. Bersawang la jadinya. Kepada kawan2 yang rajin membelek blog aku ni, sorry ye...aku sedikit stress dengan kerja dan master-ji aku sekarang ni. Jadinya, nak update cerita pun idea takde. Nak update pasal raya...cukuplah satu cerita, nak update pasal kawan2 takde gossip terkini, nak update pasal isu semasa...jenuh aku membebel takde perubahan juga, nak update pasal shopping pun tengah sengkek lepas raya. Satu-satunya cerita yang aku ada pun kes aku kecik ati dengan en.syg. Ohoooo...en.syg la pulak...gedik gatalnye aku ni...ahahahha....takde la aku gurau je.

OK...back to the issue....

Sape-sape sini pelanggan tegar tahap penagih dengan Watsons?? Angkat kening.....Kalau korang perasan sekarang ni Watsons tengah promote membership card untuk para pelanggan. Membership card ni macam privillege card la. Korang beli barang kat Watsons, korang boleh collect point, dan point-point yang dah berlambak tu nanti korang boleh guna untuk beli barang kat Watsons pulak.

Setiap pembelian barang jualan Watsons korang akan dapat 1 point untuk RM1. Kalau beri barang jenama Watsons pulak point tu akan jadi double la mean RM1 bersamaan 2 point. Kalau korang memborong barang-barang di Watsons pada bulan kelahiran korang pulak, setiap pemborongan pembelian pertama dalam satu resit korang akan dapat 5x point. Mean kalau korang lahir bulan Oktober tak kira la berapa hari bulan, pembelian pertama korang dalam bulan tu je yang akan dapat extra point 5x tu. Kali kedua pembelian point adalah seperti biasa. Selain tu ada la lagi promosi-promosi di Watsons kita akan dapat exclusive invitation la. Menarik kan.....

Murah je nak register untuk dapatkan kad ni. Cuma bayar RM12 je untuk seumur hidup korang. So kalau korang ni diberi umur dan kesihatan sampai 100 tahun dan Watsons masih wujud masa tu, kad korang masih lagi valid untuk digunakan. Alahhh....12 hinggit...ape la sangat...

So ape lagi, jenguk2 la Watsons berhampiran anda. Lepas register kad tu, korang kena activate plak card korang sebelum korang boleh nak redeem point korang tu. Nak activate ni senang je, boleh isi borang kat Watsons tu sendiri, call Hotline Watsons atau cara mudah, korang online je melalui website http://www.watsons.com.my/ dan menariknya activate melalui online ni korang akan dapat 200 point FREE...lagi menarik tu.


Selain cerita kad Watsons ni aku nak tambah lagi cerita lain, masih under topik yang sama. Sekarang ni kan musim org buat rumah terbuka. Almaklum lah Syawal masih ada seminggu. Masing2 pulun la nak buat rumah terbuka. So, macam2 la makanan akan masuk dalam perut kita kan.

Macam aku ni, sebab makan ntah ape2 la tolak batu, kayu dengan benda tak halal je, yang lain semua aku bedal makan, so ape lagi tahap kandungan toksin confirm tinggi. Ditambah lagi dengan stress keje dan stress belajar...alahai...mmg terasa sangat la kandungan toksin tu. Hari2 asik buang angin dengan sendawa aje. Hilang vogue aku. Hahahha....

Jadinya, semalam tu akhirnya berjaya juga aku merembat minuman untuk buang toksin jenama Juvanex. Dah lama aku aim Juvanex ni tapi baru semalam aku berjaya merembatnye. Juvanex ni adalah program minuman untuk 7 hari. Dalam kotak ni ada 28 sachet untuk korang minum 2 kali sehari selama 14 hari. Insya Allah lepas 14 hari kandungan toksin akan berkurangan la (bukan aku cakap tapi aku baca kat dia punya buku panduan). Aku dah try minum dah pagi tadi. Sedap...rasa lemon, tapi so far takde la lagi tanda2 panggilan alam akan berlaku.

Ape2 pun jenis program penyahtoksid yang korang nak buat, pastikan korang minum air masak secukupnya. Macam Juvanex ni dia syorkan 8 gelas air sehari, lebih kurang 2 liter air la. Ini sebab, toksin2 dalam badan kita akan dinyah melalui air besar, air kecil dan perpeluhan. So air amat penting untuk badan kita. Untuk keterangan lanjut boleh la korang geledah kat http://www.myjuvanex.com/.


Nota_jari: umur dah meningkat ni kena la lagi prihatin untuk jaga kesihatan. lagi2 kalau masih lagi pegang status anak dara pingitan. hahahahah

2 uncang teh :

Azi said...

Wow!! really health & beauty concern loh...what's next?

~*irjune*~ said...

ohohooo..just wait n see la...

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea