Tuesday, September 7, 2010

Sepasang Wedges Merah

masa minum teh ~*irjune*~ pada 3:11:00 PM
Baca tajuk confirm dah tau dah kan nak citer pasal kasut. Heheheh...akhirnya kasut yang ditunggu muncul juga. Terima kasih kepada kawan aku, Ashikin Azmi sbb sudi menolong membelinya dan membawa pulang serta menghantarnya secara by hand kepada aku.


Inilah kasut yang aku maksudkan, kasut jenama Clarks yang kawan aku tolong beli di UK. Nasib baik ada kawan yang tengah sambung belajar kat sana, jadinya dapatlah beli kasut Clarks dengan harga yang sedikit murah. Kalau nak beli kat Malaysia ni, ntah bila la aku ade kekuatan nak membelinya. Ntah-ntah impian hanya tinggal impian aje kot.


6 uncang teh :

zuesaran said...

adakah ini namanya merah bata???? huhuhuhu..kasut ku belum dapat lagiii..hihi

~*irjune*~ said...

merah bata kot...ye la..hehhehe

Rafeah Sapari said...

beb, ini warna hot pink lohh...
mengancam..grr

~*irjune*~ said...

tak la...hot pink lain...ni merah bata..maybe sbb kene flash jadi macam hot pink

zuesaran said...

aku dah pakai kasut aku..atas dorongan laki aku yg duk kata 'takkan nak parking dlm beg je??'...sangaatttt selesa!! dan sangaattt puas hati...

~*irjune*~ said...

aku tak pakai lagi....takde baju ngan event sesuai utk di pakai

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea