Wednesday, September 1, 2010

The 3rd Series Birthday Reward

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:33:00 AM
Mula-mula aku ingat, birthday aku kali ni dapatlah aku hadiahkan untuk diri aku bf atau dengan kata lain calon suami. Rupanya....tak menjadi la pula. Silap teknik nak mengejas....so tak dapat la hadiah tu.

Tapi nasib baik aku ade backup plan...jadinya..aku dah tukarkan plan hadiah tu kepada pembelian barang-barang keperluan rumah la pulak. Hahhaha.....Dengan sedikit pengeluaran tunai, akibat terjebak dengan kata-kata manis promoter Aowa, akhirnya aku telah membeli sebuah ketuhar gelombang mikro dan juga 3 barangan sampingan yang lain.

Aowa - Better Care, Better Living

Adik aku kata aku terpengaruh dengan aktiviti gores dan menang. Housemate aku pula takut aku terjebak sebab nak kan botol air yang ada cop Aowa. Hahhahah....Tapi...aku tak kisah la. Yang penting aku dah complete dah semua kelengkapan rumah. Tinggal nak beli rumah aje yang aku tak tau lagi bila aku nak gi survey kat syarikat pemaju perumahan. Lagi pula aku tau jenama Aowa ni memang wujud, so aku rasa ini bukan satu pembaziran pun untuk aku. Long term punya kegunaan kan.

Botol air Aowa

Eh!!! korang tak tengok lagi ke barangan elektrik yang dah aku usung bawa balik tapi still lagi tak pakai dan masih tersimpan rapi dalam kotak. Meh la sini pakat ramai-ramai kita tengok ye...

1biji microwave, 1 biji induction cooker, 1 biji food blender, 1 biji electric multi-cooker.

Selain 4 barang diatas..aku juga telah merembat dengan merembeskan kad plastik aku membeli sebuah TV baru. Tapi TV tu aku letak kat kg aje la, nak gantikan TV kecik mak aku. Hehhehe...(gambar TV tak sempat nak snap).

Nota_jari: Menarik tak part aku shopping sempena birthday aku yang baru je lepas 3 hari sudah. Hahahha


5 uncang teh :

ur lil'sis said...

yeay!! dapat tv baru..
hahaha =)

~*irjune*~ said...

huhuhuhu.....

Azi said...

yea!!!!! ada tv baru la raya taun ni...terima kaseh kepada ijun yg ter'chenta'.....

hahahahahhaha...teruskan aktiviti pembelian anda!!!!!

~*irjune*~ said...

yeah...yeah...semangat....jimah...ija...turn hampa nnt kemas rumah ye...aku ngan mak ngan heri dah jenuh kalih2 lemari siap paku memaku...ada surpriseeee...

ur lil'sis said...

tiiddaaakkkkkk!!!!!
aku tak suka mengemas....huhuhuuhu
aku kan dah repair katil mak hari tu...

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea