Monday, December 13, 2010

Construction

masa minum teh ~*irjune*~ pada 5:25:00 PM

Ini construction sebelah opis aku. Bunyi gedung gedang gedung gedang je. Begegar opis aku macam gergasi nak mai serang. Menurut makcik cleaner kat sini, construction tu nak buat hotel 5 bintang. Tapi aku musykil plus pelik...hotel ape kejadahnye kalau kawasan pun kecik tepi kawasan perumahan dan tepi loji kumbahan....dan satu lagi...tepi opis tempat keje aku. Ada akal ke hotel 5 bintang tu nak wujud?

Nota_jari: Hotel 5 bintang ape ke halnye....hotel 4 bintang pun tak pernah penuh.



3 uncang teh :

fie said...

cuba try tengok ada papan tanda projek tak? kalau ada ye la tu.bole tidur hotel byk bintang.

kEruL said...

hahaha..ntah2 nak tambah rumah soh unimap sewa lagi.huhu

~*irjune*~ said...

rafe...tak perasan plak aku ada papan tanda ke tak...nnt aku investigate.

kerul...unimap nak pindah dah nak sewa lagi apenye...tapi tatau la kan...ekkekek

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea