Wednesday, December 15, 2010

Kerja Gila

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:00:00 PM
Anda peminat kasut macam aku? Ingin jadi seperti Emelda Macros yang ada lebih kurang 2000 pasang kasut tu? Jadi beli la kasut banyak2 ye termasuklah selipar jepun...wakakaka...

Ok...ni la koleksi terbaru aku...pump shoe...tgh harga murah tu pasal aku beli...beli pump shoe ni bukan ape..andai kata ada formal fuction boleh la aku pakai (macam la aku ni dijemput sangat).


The best reason aku beli kasut ni adalah sbb murah dan tetiba je gatal tangan nak beli kasut...itu je sbbnye... hehehheheh

4 uncang teh :

Rafeah Sapari said...

macam pernah nampak la. ni yg ko mms dulu tu ehh?

~*irjune*~ said...

yela....

shida said...

tikaq getah sama laaaa

~*irjune*~ said...

tajam sunggug pemerhatian hg pah....hahhaha

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea