Monday, December 13, 2010

Seduction Mr. Perfect

masa minum teh ~*irjune*~ pada 11:10:00 AM
Dah lama tergoda tapi hanya mampu memandang dari jauh aje. Tapi semalam, berpeluang berada disisinya dan hanya Allah je yang tahu betapa kuatnya godaan tersebut. Kalau sebelum ni hanya memandang dari jauh, tapi semalam berada disisinya menyebabkan hati berkata,"jangan lepaskan peluang itu" dan otak pun memberi keizinan yang selama ini aku nantikan.

Gayanya, bentuknya dan harumannya....betul-betul memukau 5 pancaindera aku termasuk otak. Memilikinya seolah-olah ..."dunia ini ana yang empunya". Itulah godaan cinta dari Mr. Salvatore Ferragamo, yang akhirnya telah mencairkan hati aku untuk merembat set coffret 50ml Icanto Bloom by Salvatore Ferragamo.




Nota_jari: 10 hari lagi nak gaji aku makan megi la gamaknye


2 uncang teh :

~*wanishah*~ said...

jun..pakai masa hari2 spesel ja...hahaha...thn depan aku teman hg p rembat lg..hehe

~*irjune*~ said...

setiap hari pada aku sentiasa spesel

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea