Monday, September 3, 2012

Bilik Tidur Idaman

masa minum teh ~*irjune*~ pada 3:55:00 PM
Assalamualaikum wbt

Korang tau kan kat fb tu banyak benor applikasi-applikasi utk kita seronok-seronok manja. So bila dah kering idea utk post status...kita klik aje kat applikasi ni dan terbit la satu status baru untuk kita kat fb. Senang bukan.

So aku pun klik la applikasi utk bilik tidur idaman dan akhirnya inilah bilik tidur idaman aku...


Hok aloh...cantik la pulok...dan sesungguhnya inilah bilik tidur idaman aku....pandai applikasi ni bg aku picture ni kan.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea