Friday, December 27, 2013

HB From Pastelicious House of Bouquet

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:35:00 AM
Assalamualaikum wbt

Selagi tak bertukar status dari single ke double, selagi tu la ada aje idea nak bagi perabih duit poket sendiri. (membebel kat diri sendiri sebenarnya).

Kali ni nak cerita pasal hb lagi. Selain hb yang dibuat sendiri oleh aku untuk majlis nikah, aku ada gak order hb dari orang lain. Tapi hb ni aku nak pakai untuk majlis kenduri pula. Maklumlah tema pink,cream dan peach yang ala-ala english wedding gitu...owhh..perasannya aku. Bukan itu je...ada lagi satu hb aku order kat orang lain gak untuk majlis bertandang pula. Bab tu nanti bila dah siap baru boleh aku sembang.
My hb (source: FB Pastelicious)

Ok..untuk hb sanding ni aku tempah kat Pastelicious. Asalnya sebab officemate aku pun tempah hb dia kat sini juga. Tu pasal aku berkenan tu. Ada macam-macam jenis hb yang dia boleh buat, riben, butang, manik dan juga brooch. Harga pun berbaloi la (kalau rasa mahal pun pejam mata sebab dah suka kan). Actually ni hb pertama yang aku tempah sebelum aku decide nak buat hb sendiri lepas tengok banyak sangat kain felt yang aku beli. Itulah cerita yang sebenarnya.

8 uncang teh :

Han Hanni said...

comel HB irjune..so pastel dan comel..

~*irjune*~ said...

cik hani...org lain yang buatkan memang cantik...sendiri buat konpem selekeh...anyway kredit to pastelicious sebab buatkan hb yang comel...

ryyhan said...

Sukanya sweet..

hehe rasa cam nk jadi pengantin balik *haha x sesuai*

~*irjune*~ said...

Ryyhan kamarudin....hahahahaha....tq...

Anonymous said...

cantek kaler tu ijun..

~*irjune*~ said...

hahha..tq huzz...ala2 pastel color

NAS said...

Cantik!

~*irjune*~ said...

Tq Nas. Pihak Pastelicious yang buat. Saya order je.

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea