Thursday, January 30, 2014

Aksi Si Mokmok & Tilamnye

masa minum teh ~*irjune*~ pada 8:29:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Tengoklah aksi kucing aku ni sedang tidur. Amboi....nyenyak betul dia tidur atas tilam yang gebu tu.

Actually tilam tu mak aku buat untuk lapik dia untuk tengok tv kat sofa. Tapi datang kucing aku sekor nama Mokmok ni dia gi buat tempat tidur.

Haisy....kalo dia tidur atas tilam ni memang lena. Buatlah apa pun takde dia nak buka mata. Mengeliat lagi ada la.

Kucing-kucing. Nasib baik la kami satu famili memang sayangkan kucing. Jadi tidurlah ko wahai kucing sampai lena. Jangan ko berak atau memancut merata-rata sudahla....kalo tak....siaplah kena marah dengan kami.

Send from my Windows Phone

2 uncang teh :

yuyuy akley said...

alahai sedapnya tgk dia tido.. terhenyak badan masuk lam tilam tu hihi.. rindu rasanya nk bela kucing balik..

~*irjune*~ said...

yuyuu akley...kucing ni kalau dah tido atas tilam ni memang tak ingat dunia dah...lena je

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea