Monday, January 27, 2014

Menghitung Hari

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:04:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Tengah menghitung hari aje ni. Tak lama mana dah pun. Tinggal 4 hari je pun nak tukar status....from Miss to Mrs, from single to double,....from simple to trouble....(trouble....erk....aku ler tu kot)

Debar??....takdelah rasa debar sangat pun. Macam biasa je. Lagi pulak aku ambil cuti awal. So memang layan kehidupan orang bujang buat kali terakhir la. Yang aku rasa risau sangat ni sebab tengah siapkan soalan final exam budak-budak aku. Bab ni aku memang risau gila babas. Gila kerja tak aku? (Dah nak kahwin baru perasan diri tu workaholic punya manusia)

Ape pun doakan yang terbaik untuk aku ye kawan-kawan.

Send from my Windows Phone

2 uncang teh :

Huziana Fauzi said...

Semoga semuanya berjalan lancar. Tahniah!

~*irjune*~ said...

Insya Allah huzz...tq ye

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea