Tuesday, February 15, 2011

Bila Kopi Bengang Dan Menunjuk Perasaan

masa minum teh ~*irjune*~ pada 8:59:00 PM
Dah besar rupanya kucing aku si kopi a.k.a apon ni...Dah tahap anak teruna dah rupanya...Dulu kecik je sekarang dah besar...dah pandai nak mengorat kucing betina dah. Sekarang kalau suruh dia masuk lepak kat rumah, asik minta nak keluar je..Kalau tak bagi keluar merajuk tunjuk perasaan sebab cinta dia dihalang...wakakakka....

Nak tengok gaya apon tengah bengang sambil merajuk tunjuk perasaan...dia buat ala2 konon2 tengah tido tu...

Lepas tu dia pusing konon2 mengeliat sambil membuat renungan mata meminta simpati


Ini pula gaya tuan apon pula bila tengah bengang dan bebai sebab tak boleh nak buat assignment dan tengah tension...
Ada gaya tengah menurun sambil main dam aji tak? Hahahahaha....

2 uncang teh :

shida said...

pinjam seluar bley? kehkehkeh

~*irjune*~ said...

bleh bleh bleh...suar bundle je tu...anda berminat? hahhahaha

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea