Thursday, August 5, 2010

The Boy Is Mine

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:09:00 AM
Kejam tak tajuk aku tu. Ingat tak lagi, tu tajuk lagu Monica dan Brandy....OOOOO..tak ingat takpe lah. Tajuk tu bukanlah sebab aku nak berebut jantan atau laki sesiapa aje. Jadi..kepada perempuan-perempuan diluar sana..jangan risau ye...aku waras lagi. Hahahhaha....

Sebenarnya aku nak tunjuk buah hati aku. Dah besar pun dia. Pandai mama dia jaga anak ummi ni. hehheheh...


Inilah Muhammad Iqram Darwisy bin Shaiful Amri. Anak x-housemate aku kat sini yang aku anggap macam anak angkat aku. Alhamdulillah, walaupun x-housemate aku dah kawin dan dah nak masuk anak 2 dah (aku ade anak tekak aje), tapi silaturrahim aku dengan dia masih lagi baik. Masa dia nak kawin dulu, aku dah cakap kalau dia dapat anak, aku nak ajar anak dia panggil aku ummi, dia pula setuju nak bahasakan diri dia mama.

Awisy ni sangat friendly. Aku masuk je rumah dia, habis semua barang dia nak tunjuk. Manja pulak tu. Sangat keletah. Tapi mama dia cakap nakal dan buas. Suka memanjat. Biasalah budak-budak, lagi-lagi budak lelaki. Banyak akal.


Awisy mata bulat


Awisy dan ummi.

Semalam masa gi umah Awisy ni, sempat la aku borak dan bergosip dengan mama Awisy sambil-sambil tengok drama Epilog Syurga Cinta. Rupanya Awisy ni suka tengok Adik Mia Sara Nasuha. Amboi Awisy, kecik-kecik dah minat nak ada awek. Tapi not bad juga ye taste Awisy. Ummi ngan mama Awisy ok aje. Hehehehe....


Mia Sara Nasuha

Nota_jari: Mama Awisy...thanks ye dengan pes mee bandung muOOO tu...


0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea