Wednesday, October 31, 2012

Comelnya Lisa Surihani

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:50:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Aku bukanlah peminat tegar Lisa Surihani, tapi aku suka tengok muka dia, cara dia bercakap dan juga pembawaan diri dia. Kalau bab lakonan, aku no komen sbb takde la semua cerita lakonan dia aku pi tengok pun. 

Bila aku gi ngendap blog Beautifulnara, ternampaklah gambar terkini Lisa Surihani ni yang berambut pendek. Nampak comey, cute n sangat fresh. Aku suka...n aku nak tepek kat sini. Harap Abg Beautifulnara tak marah sbb aku ciluk gambar Lisa daripada blog dia. Heheheh....


Nota_jari: Credit picture to beautifulnara.com

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea