Thursday, December 27, 2012

Toujours Skin Collagen

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:27:00 PM
Assalamualaikum wbt.


Orang cakap kalau nak awet muda, kecantikkan tu kena la dijaga dari awal usia 20an lagi. Tapi aku ni jenis lambat sedar diri, bila usia dah masuk 30an baru la terhegeh-hegeh nak makan supplement itu ini untuk jaga kecantikkan la kononnye.

Terbaru, dah 2 bulan aku amalkan makan kolagen jenama Toujours Skin. Masa mula-mula beli dulu aku tak nak buat entry ni sebab aku nak tengok dulu kesan selepas aku mengamalkannya. Dan Alhamdulillah, ada la sikit-sikit perubahan kat diri aku ni, antaranya kurang kedut kat muka especiallay kat dahi tu yang dah nampak kesan kedut akibat selalu nak kerutkan dahi. Selain tu, parut-parut jerawat kat muka pun semakin pudar.

Lupa nak cerita, kolagen ni aku beli dari mak Hanis Zalikha, blogger yang dah jadi artis tu. Harga sebotol cuma RM170 aje untuk Semenanjung. Kalau berminat, boleh la send email kat mak Hanis tu, iaitu Kak Nani di alamat email ni, shinarostam@yahoo.com. Nanti kak Nani akan reply email korang dan cerita secara detail tentang kolagen ni termasuk cara pembayaran dan penghantaran.

Oklah, bekalan kolagen aku pun dah habis ni. So, jom kita email Kak Nani untuk beli bekalan yang baru.

Nota_jari: picture credit to Google

Send from my Windows Phone

2 uncang teh :

Anonymous said...

tahan brp lama sebotol?

~*irjune*~ said...

Insya Allah boleh tahan 2 bulan gitu. Sehari just bancuh satu sudu teh dengan jus oren, soya atau aiskrim. Saya guna sudu kecik kfc tu utk bancuh.

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea