Saturday, February 8, 2014

Pakai Inai

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:38:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Malam ni pakai inai lagi. Sepupu En.Syg tak puas hati sebab inai masa kenduri kat Perak kurang merah. Mula-mula tu rasa malas dah nak pakai inai sebab aku dah nak masuk keje dah minggu depan. Tapi dah diorang beria-ria nak pakaikan siap tumbuk sendiri daun inai sampai lumat, aku tadah aje la jari-jemari yang kurang runcing ni.

Send from my Windows Phone

4 uncang teh :

cik hani said...

ape yang tak runcingnya jari tu..
takde la sekontot jari saya ni..

eh, anniversary kite nanti sama bulan la. Saya february 10, 2013 kawen dulu

kHaiRunNisSa iRnA said...

suka jugak pakai inai. siap ade stock inai tiub mekah tu kat umah..
btw, kalau nak bg inai pekat lg, sebelum letak inai, sapu minyak cap kapak dulu kat tempat yg nak letak inai..

jemput singgah http://ummijournal.blogspot.com/

~*irjune*~ said...

Yeke....bulan February mmg bln cinta kot. Hahahaha....eh...lusa ni anniversary cik hani...happy anniversary yee...

~*irjune*~ said...

Khairunnissa irna...tau juga petua myk cap kapak. Thanks ye sbb sudi jenguk blog sy...

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea