Tuesday, February 25, 2014

Frame Assalamualaikum

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:33:00 AM
Assalamualaikum wbt

Lama dah kan aku tak up entry pasal deko dan susunatur. Asyik up entri pasal kahwin je. Naik muak dah korang baca kan. Hahahah.....kesian.

Kali ni pun nak up entry pasal kahwin juga tapi yang ada sangkut paut sikit pasal deko rumah. Apa yang aku nak up kali ni ialah frame hadiah kahwin dari adik lelaki aku la.
Inilah frame nye. Frame Assalamualaikum. Sekarang dah selamat berada diatas pintu masuk utama dirumah. Jenuh juga nak pasang frame ni, tapi akhirnya berjaya juga.
Perasan tak yang frame ni senget? Kalau tak senget tu bukan signature aku la tu. Hahahaha. Sebenarnya dah adjust banyak kali dah tu. Bila tengok betul-betul macam dah ok tapi bila compared dengan frame pintu tu memang nampak kesengetan tu sikit. Lepas tu kami suami isteri pun pikir kami pasang frame tu senget ke atau frame pintu yang senget sebenarnya. Hahahah. 
Alah...senget sikit je pun. Pada aku boleh diabaikan je. Nampak cantik je pun dari luar grill. So nampak berseri la sikit pintu rumah aku dengan frame tu. Tapi bila tengok lama-lama rasa macam nak spray kaler merah kat frame tu la kasi lagi cantik menarik dan tertarik...Baru la nampak kontras dengan cat tu.

Acaner....ok tak?

6 uncang teh :

Fizah said...

fewiittt cantik! =)

~*irjune*~ said...

Fizah...:D tq

genuine1224 said...

sama mcm frame saya jugak. letak kat pintu depan jugak.
err, kita ni jiran ni.. hihi

~*irjune*~ said...

Azziah Nawawi...penyeri pintu depan ni. Errr...alamak...nampak sgt sy tak kenal jiran tetangga ni...malunyeee... selamat datang ke blog sy..

genuine1224 said...

err.. bukan jiran kat umah. jiran kat tempat keje.. hehe

~*irjune*~ said...

Azziah Nawawi...heheh..nama je keje kat tempat yg sama...last2 dalam blog juga kita bertegur sape...hheheh...

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea