Monday, January 11, 2010

Booster untuk semester ini

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:57:00 PM
Semalam, lepas abis kelas master-ji aku sempat la meronggeng katak kejap di SOGO. Itu pun sbb kelas abis awal, 3.30 pm (hehehhe...berjaya mempengaruhi lecture supaya abis awal) dan selepas selesai solat zohor, maka bergeraklah aku ke sana bersama mbak supirku iaitu adik aku dan juga kawannya. wakakakakakak....

Port pertama yang kami singgah adalah food court kat atas tu. Adik aku bersama kawannya itu kelaparan la pulak. Aku plak..join sekali la walaupun masa lunch break aku dah hentam sepinggan nasi tomato di kafe tempat kuliah aku. Bab makan aku tak tolak...ade je ruang kosong dalam perut aku.

Lepas makan, aktiviti window shopping dan shopping (maybe). Sempat la adik aku merembat 2 helai tuala (hobi adik aku ngan kawan dia beli tuala aje kejenye), dan kawannya merembat ape ntah benda tu yg aku lihat seperti bekas simpanan makanan aje. Aku plak....merayau la kat ladies department tu dan akhirnya di ground floor melihat handbag, kasut dan baju2 yg ada.

Tiba-tiba.....jeng jeng jeng....aku ternampak akan satu benda ni yang sangat sangat sangat menarik perhatian mata aku.....dompet Guy Laroche. Alahai...sangat menawan kalbu....(sori tak sempat nak snap gambar la plak). Tapi..setelah melakukan operasi matematik tambah tolak darab bahagi serta kamiran serta pembezaan....akhirnya aku hold dulu niat untuk merembat dompet idaman kalbu itu. baki duit plastik aku masih lagi melebihi had...jadi kene setelkan dulu semua baki duit plastik tu atleast kasi tinggal separuh. Itu pun setelah berbincang dengan adik aku selaki p.a tak rasmi aku la. Lagi plak aku baru je beli external hard disk 500Gb berharga RM325 menggunakan duit plastik adik aku. So, kasi setel dulu itu utang sbb melibatkan duit plastik adik aku. Kalau duit plastik aku....boleh delay lagi. Hihihihi.

Nah....aku tunjukka la beberapa post menarik dari external hard disk aku yg baru je dibeli oleh adik aku setelah dipesan oleh aku menggunakan duit plastinya yg semestinya kene di bayar oleh duit kertas aku.

Posing seksi hard disk aku dengan backgroound bantal gambar doraemon kaler biru juga


Salah satu posing yang menarik dari external hard disk 500Gb yg berwarna biru bersinar


Tengok, ejaan kerbau pun leh jadi jenama untuk external hard disk ni. Nasib baik la kerbau tu tak pegi sekolah, kalau tak mau depa wujudkan persatuan kerbau sedunia nak minta royalti sbb guna nama kaum kerbau untuk jadi jenama.
Tak pe...lepas ni aku kena simpan lagi duit aku supaya hajat di hati untuk mendapatkan dompet yang diidamkan akan berjaya di hujung semester ini. Mesti berjaya sebagai salah satu booster untuk sesi pembelajaran aku untuk semester ini. Yippie....













0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea