Wednesday, January 20, 2010

Sekarang aku tengah BENGANG!

masa minum teh ~*irjune*~ pada 5:27:00 PM
Ye....sekarang aku tengah BENGANG kejap.

Ok..jam kat laptop aku dah pukul 5.00 pm. Lagi 10 min dah masa untuk habis keje. Tapi takpe....hari ni aku balik lambat, bukan sebab aku ni seorang pekerja yang tersangat rajin atau sebab beban kerja yang sangat berlambak (sebenarnya sudah mula nak berlambak) sehingga memaksa aku untuk stay over time (maaf untuk jawatan aku dalam sektor gomen ni mana ada istilah over time kalau kene siapkan keje selepas waktu pejabat), tapi sebabnya hari ini aku telah terbangun lambat dari tido yang menyebabkan aku terpaksa datang 20 min lewat ke pejabat. Jadi, natijahnya aku kena la balik lewat hari ni...

Berbalik kepada kes bengang aku tadi. Aku baru je terima no telefon dari satu no yang tidak dikenali. Aku pun jawab aje la sbb ingatkan ade student yang call (walaupun aku dah warning jgn call aku cukup anta sms aje dan mentionkan nama). Bila aku jawab dengan suara yang sangat acuh tidak acuh, terdengar suara lelaki dihujung talian yang ayatnya dalam loghat indon tanya ni no Puan Junaidah ke (bengang tahap pertama sebab suka hati panggil aku puan walaupun aku ni masih lagi CIK DARA)? Aku tak mengiakan atau menidakkan tapi aku tanya siapa sebab aku ingat lecture indon kat tempat kerje aku. Tapi bila dia intro diri dia dari salah sebuah hotel di Perlis ni aku jadi cuak. Aik! call dari hotel kenapa guna no hp. Kenapa tak guna direct line aje. Lepas tu suara plak loghat indon dan siap ada bunyi bising as background sound. Betul ke call dr hotel yang quite terkenal gak la kat Perlis ni. Manusia yang mengaku call dari hotel "itu" tanya aku kat mana sbb hotel ada buat event (ni nak kena gi jenguk sbb opis aku dekat je dengan hotel yang dimaksudkan), so maybe dia nak jemput kot. Tapi aku malas nak layan aku cakap aku ada kat KL dan terus off hp.

Lepas tu meter tahap bengang aku terus naik. Dari takde idea nak update blog ni terus bersemangat waja nak melepaskan sedikit kemarahan akibat kena serangan bengang tahap dewataraya.... Nasib baik aku malas nak layan manusia itu, kalau tak lagi naik ler meter bengang aku.

Ok...sebab aku taknak menghampakan korang semua...ini la no telefon mamat hotel yang bersuara dalam loghat indon itu....+60149333299. Kalau betul dia ni mmg mamat hotel original...bagus la. Tapi kalau penipu....haaa...siaplah ko kene balasan dari Allah di kemudian hari.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea