Tuesday, January 12, 2010

Saat diri menjadi seorang penyibuk

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:12:00 PM
Macam biasa sampai opis rutin harian aku adalah buka pintu, selak langsir, on air-cond dan on laptop. Tetiba teringat komen kawan aku, Puan Zue yang mengatakan bahawasanya bilik opis aku ini tersangat2lah dull. So dengan semangat yang ala2 membara bak ungun api aku pun mengumpul la semua key chain pemberian kawan2 aku untuk di display kat dinding bilik aku.

Bersusun key chain aku sangkut kat dinding ni

Gajah ngan kangaroo pun aku sangkut gak

Ni souvenir kawin kawan2 aku, akunye souvenir lambat lagi ye!

Lepas habis semua aku lekat kat dinding, aku nak buat apa pula? Sesi lab lambat lagi, pukul 4 baru mula. Perut plak tetiba meragam, 2 kali plak tu kena masuk dalam bilik kecil. Dasyat...dasyat...Balik dr bilik kecil aku teringat kawan aku suruh aku deco dia punya blog. Heheheheheh...masa untuk aku jadi penyibuk la ni. Dapat kuasa untuk mendeco blog nye mengikut kepala otak aku. Jadi masa untuk deco...deco....deco....
                                      

Pemilik asal blog ni (klik) merangkap kawan kamceng ceng aku request sendiri background ni (klik).

Ok...kat bawah ni plak lunch meal aku. Tengok btul2 ye...ada ayam seketul, ikan seekor dan sayur2 yang ala2 fresh untuk konon rahsia awet muda aku (tak percaya?) serta nasi yang penuh satu polistrin ni termasuk sebungkus air limau ais yang sangat2 tawar (mentang2 la harga gula naik, pekedai ni catu penggunaan gula la plak), harga semuanya hanyalah RM4.70......Diulang...RM4.70. Kalau kat tempat korang plak agak2 berapa harga makanan aku ni?

lunch meal aku


0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea