Thursday, January 14, 2010

Adakah aku normal??

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:25:00 AM
Tadi aku baru je bersms dengan member kamceng aku sambil sedap2 landing tgk tv citer CSI. Dia mention esok dia kena gi site meeting kat Muar. Selain tu dia mention gak yang jantung dia akan berdegup kencang bila dapat bercakap dengan arkitek yang deal projek ni dengan dia, walaupun cuma melalui telefon ketika berurusan pasal kerja. Akunye jawapan senang aje, kalau single and available...proceed aje la utk langkah mengorat.

Jantung berdegup kencang...dag-dig-dug-dag-dig-dug.(macam lagu Haiza Dangdut la pula bunyinya) 

Lama dah aku tak alami keadaan ni atau paling tepat perasaan tu. Perasaan bila mana jantung akan berdegup kencang, hati debar tak terkata, lidah kelu seribu bahasa, hidung kembang menghirup udara dan mata terjegil macam blurr gila. Sungguh...lama....aku pun tak ingat bila kali terakhir aku ada perasaan tu....2005...2006....2007....2008...bila ye...sungguh hilang habis memori aku pasal keadaan ni. Yang ada sekarang adalah cuma perasaan gatal merenyam untuk berkawan2 biasa aje. macam tak normal aje aku ni.hahahhahaha...

Teringin juga aku nak rasa balik semua perasaan dan keadaan tu. Mesti seronokkan sbb aku dah kembali normal. Tapi sampai skrg belum ada tanda2 aku nak kembali normal dalam erti kata yang sebenar sebagai seorang manusia yang normal. Hai cepat la ada putera yang turun dari kayangan datang menegur aku....uhuhuhu......

Tapi bila tu????.....Sabar aje la....

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea